بزرگترین کار روابط عمومی، ایجاد آرامش در مجموعه رسانه‌ای بود

محمد هادی ایمانیه با اشاره به نگرانی‌هایی که در حوزه روابط عمومی وجود داشت و باعث می‌شد وقت عمده‌ای را به مسائل این حوزه اختصاص دهد، اظهار داشت: پس از جمع شدن شما در مجموعه روابط عمومی یکی از نگرانی‌های من که آرامش فضای رسانه‌ای بود حقیقتاً محقق شد و این بزرگترین کاری بود که شما می‌توانستید انجام دهید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمد هادی ایمانیه در دیدار با پرسنل اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، ضمن گرامی‌داشت یاد شهید سید حسن نصرالله و شهید عباس نیلفروشان و سایر شهدای جبهه مقاومت گفت: شهدای جبهه مقاومت راهی که حضرت امام حسین علیه السلام ترسیم کرد و پیمود را، در حد بضاعت یک بشر که محدودیت‌هایی هم دارد، تمام و کمال انجام دادند که پاداش آنها شهادت در راه خداوند متعال بود.


استاندار فارس در ادامه از زحمات مجموعه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس قدردانی کرد و افزود: شاید آنگونه که شایسته اقدامات شما بود در این مدت از شما قدردانی نشد. باور داشته باشید هرچه کمتر دیده شوید حساب شما با خداوند متعال در آن روزی که به آن نیاز دارید ارزشمندتر و بهتر خواهد بود.


وی افزود: چون برای خداوند کار کردید و ملاک و معیار را خداوند متعال قرار دادید پس هرچه گمنام‌تر باشید در نزد باری تعالی جایگاه برتری دارید و پاداش اصلی را از خود خداوند دریافت خواهید کرد.


ایمانیه با اشاره بر اینکه در اوایل دوران استانداری، نگرانی‌هایی در حوزه روابط عمومی وجود داشت که باعث می‌شد وقت عمده‌ای را به مسائل این حوزه اختصاص دهد، اظهار داشت: پس از جمع شدن شما در مجموعه روابط عمومی یکی از نگرانی‌های من که آرامش فضای رسانه‌ای بود حقیقتاً محقق شد و این بزرگترین کاری بود که شما می‌توانستید انجام دهید.


استاندار فارس به آیه شریفه ان الله هو الرزاق اشاره کرد و گفت: بعضی وقت‌ها باید از بُعد دیگر به مسائل نگاه کنیم؛ مطمئن باشید رزق و روزی همه ما دست خداوند متعال است همچنان که موقعیت، جایگاه ،پول ،منزل ،همسر، فرزند، علم، دانش و همه و همه رزق خداوند است. چه بسا انسان‌های ثروتمندی که در مادیات غرق هستند اما آرامش و آسایش واقعی را ندارند.


نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه مجموعه روابط عمومی استانداری فارس، جوان‌ترین جمع گروه این استانداری هست، اظهار داشت: هرجا به جمع جوانان و نخبگان جوان اعتماد کردیم سربلند و پیروز از پس حل بحران‌ها بیرون آمدند که این حاکی از سخت کوشی و تلاش شبانه روزی جوانان برای رسیدن به اهداف ترسیم شده خود هستند.


نماینده عالی دولت با تاکید بر اینکه عملکرد مجموعه روابط عمومی نباید منحصر به فرد و شخص خاصی باشد ،افزود: باید ثابت کنید با تغییر افراد، نگاه‌ها و عملکردها تغییر نخواهد کرد بلکه چون هدف و غایت نهایی رضایت خداوند متعال بوده است همچون گذشته، ثابت قدم و استوار در مسیر ترسیم شده حرکت کنید.


وی در انتها خالص سازی نیت را یکی از زمینه‌های موفقیت در رسیدن به اهداف دانست و گفت: شهادت در راه خدا صرفاً به معنای حضور در نبردهای تن به تن نیست بلکه گاهی انسان آبرو می‌گذارد تا به هدفی خدایی برسد و آن هم چیزی جز رضایت مردم به عنوان عیال الله نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha